Pagi Yang Bersinar

Pagi Yang Bersinar

Jumaat, 4 September 2009

Mesyuarat Guru Kali Ke-4

Makluman dari pengetua;
i) Hebohan tentang mana-mana guru yang ingin bertukar sekolah antara negeri secara online. Jika ingin bertukar sekolah dalam daerah Kuantan perlu isi borang secara manual. Tempoh sehingga 30 September 2009.

ii) Guru Tingkatan;
- Yuran tambahan dari pelajar perlu dikutip sebelum 16 Oktober 2009
- Yuran PIBG sebelum 30 September 2009
* Jadi, cayok cikgu semua...
iii) Markah Percubaan PMR dan SPM perlu dipercepatkan lebih-lebih lagi markah Percubaan PMR kerana berlaku kelewatan akibat penutupan sekolah.
Kepada semua guru, dalam minggu peperiksaan janganlah kalian alpa tentang jadual masing-masing kerana kalian perlu masuk ke kelas seperti biasa untuk menjaga peperiksaan. Kasihanilah guru-guru yang sebelum kalian menunggu terlalu lama. Kemungkinan guru itu ada kelas lain selepas itu. Jadi, minta semua guru beri perhatian jangan alpa ketika minggu peperiksaan.

iv) Aktiviti sekolah - Sambutan kemerdekaan akan diadakan pada 16 September 2009.
- Segala aktiviti yang tergendala akibat musim penyakit berjangkit H1N1 ini perlu diteruskan.
* Jadi, cikgu sekalian berusaha keras lah yerk...
v) Dari Unit Peperiksaan;
- Peperiksaan Percubaan- guru-guru mata pelajaran perlu mengisi markah mata pelajaran masing-masing ke dalam sistem seperti tahun lepas.
- Jadual bagi Ujian 4 untuk Tingkatan 4 telah ditampal pada board belakang Bilik Guru. Guru yang terlibat sila rujuk jadual tersebut.

vi) Pada bulan puasa, semua guru beragama Islam dibenarkan balik jam 1.05pm kecuali guru yang masih ada kelas pada jam 1.05-2.15pm dan guru yang bukan beragama Islam.

..HARAP MAKLUM..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan