Pagi Yang Bersinar

Pagi Yang Bersinar

Jumaat, 20 November 2009

DALAM KENANGAN - PN.ZALINA THAMBY



"Bertemu dan berpisah adat manusia biasa....hilang di mata tapi di hati tidak lupa....berdoalah kita agar aman dan sentosa....semoga Pn. Zalina hidup sihat sejahtera...."

Sedih sungguh kerana sekolah SMKTP akan kehilangan seorang guru yang begitu dedikasi dalam mengajar anak murid bagi mata pelajaran Sejarah. Beliau telah banyak menabur bakti kepada sekolah ini. Jasa beliau tidak mungkin akan dilupakan buat selamanya. Pemergian beliau adalah mengikut suami berpindah ke Putrajaya. Jadi, selepas ini Pn. Zalina akan menjadi warga Putrajaya, sesiapa yang akan berjalan ke sana bolehlah hubungi dan melawat beliau di sana. Pn. Zalina juga janganlah dilupakan warga sekolah ini, rajin-rajinlah datang menjenguk rakan-rakan lama.

Untuk makluman semua warga SMKTP, Pn. Zalina mula mengajar di sekolah ini pada tahun 1995 sehingga tahun 2005 berpindah sementara ke Perak dan kembali semula ke sekolah ini pada tahun 2oo8. Maknanya, 2 tahun di Perak dan 2 tahun di Pahang. Kita doakan agar Pn. Zalina kembali semula ye....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan