Pagi Yang Bersinar

Pagi Yang Bersinar

Khamis, 12 November 2009

Jamuan RIMUP Tingkatan 3


Seramai 220 orang pelajar yang hadir untuk menghadiri majlis sekalli dalam setahun ini. Meriah sungguh majlis pada tahun ini kerana sambutan yang diberikan oleh para pelajar dan guru yang hadir.

Pertandingan Futsal dalam Program RIMUP anjuran SMK Paya Besar telah berpihak kepada sekolah kita dengan kemenangan 4 : 3 dan pihak SMK Paya Besar turut memberi plag sebagai tanda penghargaan atas penglibatan dari pelajar kita.
Tahniah kepada pelajar yang terlibat dan terima kasih kepada guru yang mengiringi.

Majlis turut diserikan lagi dengan persembahan dari para pelajar yang telah memenangi dalam pertandingan karaoke. Sesungguhnya mereka mempunyai bakat yang tersendiri, jangan sia-siakan.

Antara pelajar yang menerima anugerah dalam aktiviti yang disediakan oleh pihak sekolah. Saqfit Al-Qudri antara pelajar yang menerima paling banyak anugerah pada majlis ini. Tahniah ye kerana anda berjaya melibatkan diri dalam kebanyakan aktiviti. Teruskan keaktifan anda!

Ini pula adalah wakil-wakil pelajar yang banyak membantu guru-guru sepanjang Program Selepas PMR. Terima kasih atas bantuan kalian dan teruskan niat ikhlas anda. Sesungguhnya guru-guru menghargai setiap tugasan yang dilakukan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan